Znate li u kojem voću ima najmanje šećera

Voće je jedan od najboljih prirodnih izvora šećera, no ne sadrže sve voćne namirnice istu količinu šećera.

Prirodan šećer (poput fruktoze) svakako je bolji od onog umjetnog, no ako pazite na unos kalorija lako biste mogli potpuno izbaciti voće iz svoje prehrane. Umjesto toga, navalite na sljedećih pet voćnih namirnica koje su bogate nutrijentima uz vrlo nizak udio šećera.

Avokado

Avokado vjerovatno nije među prvim namirnicama koje vam padnu napamet kada netko spomene voće, no cijeli avokado sadrži svega jedan gram šećera! Uz to sadrži i ogromne količine zdravih masti zahvaljujući kojima ćete dugo ostati siti.

Brusnice

Jedna šolja svježih brusnica sadrži svega četiri grama šećera.

Maline

Šolja jednog od omiljenih smoothie sastojaka sadrži svega pet grama šećera. Kao bonus dobit ćete jako puno vlakana stoga će vas maline vrlo jednostavno zasititi.

Kupine

Sa samo sedam grama šećera po šolji, nakon kupina nema straha od kasnije navale za slatkim.

Jagode

Jedna šolja svježih jagoda sadrži oko sedam grama šećera i čak 85 mg vitamina C! To je više od preporučene dnevne količine.

PROČITAJTE  Pet recepata za nešto drugačiju limunadu kakvu još niste probali