Želite da smršavite: Nije bitno šta jedete, već…

želite da smršavite žena mjeri struk i drži zdjelu salate

Vrijeme kada jedete vaše dnevne obroke može imati značajan utjecaj na vaš organizam. Novo istraživanje je pokazalo da konzumiranje hrane kasnije u danu povećava glad. Istovremeno smanjuje količinu energije koja se koristi dok ste budni. Konzumiranje obroka svaki dan u isto vrijeme može biti priličan izazov. Međutim, ako želite da smršavite, važno je voditi računa o tome kada jedete kako biste osigurali da tijelo ostane što zdravije.

Naučna istraživanja nam pokazuju da vrijeme naših obroka može utjecati na naše ciljeve mršavljenja. Posebno je to kasna konzumacija slaniša i slatkiša može otežati gubitak težine.

Nivo šećera

U maloj studiji u kojoj je učestvovalo 20 osoba objavljenoj u Journal of Clinical Endocrinology & Metabolism, otkriveno je da su oni koji su večerali u 21 sat u odnosu na one koji su jeli u 18 sati imali viši nivo šećera u krvi sljedećeg jutra, zajedno sa manje oksidacije masti. Druga studija, objavljena u Nutrients, otkrila je da kasna večera može utjecati na vaš gubitak težine. Sposobnost vašeg tijela da sagorijeva kalorije može biti niža noću nego tokom dana.

Nova studija je također otkrila da kasna večera može utjecati na vaš metabolizam i hormone gladi, što zauzvrat sprečava gubitak težine.

U novoj studiji koja je objavljena u Cell Metabolism, istraživači su proveli unakrsno ispitivanje. Ono je sagledavalo učinak koji je kasnije konzumiranje hrane imalo na glad, kao i na debljanje i gubitak težine.

Kasni obroci

Otkrili su da kasni obroci povećavaju glad, a istovremeno smanjuju količinu energije koja se koristi dok ste budni. Ukoliko jedete četiri sata kasnije nego što ste navikli, možete utjecati na vaš apetiti, sagorijevanje kalorija, kao i na skladištenje masti i potencijalni gubitak težine.

PROČITAJTE  Ovo su navike prihvaćene tokom pandemije, a koje bi trebalo zadržati

Redovan interval obroka od 3 do 4 sata je i dalje idealan za održavanje šećera u krvi na normalnim vrijednostima.

Osim pravilnog rasporeda obroka, najbolji način da smršate (ili spriječite rizik od gojaznost) je da imate dobro izbalansiranu ishranu. Važno je i da jedete u redovnim, dosljednim intervalima.

OSTAVITI ODGOVOR

Molimo unesite komentar!
Ovdje unesite svoje ime