Zdrave alternative popularnim namirnicama: Šta jesti umjesto tjestenine, hamburgera ili sladoleda

Svima nam je poznata vječna borba koju vodimo s hranom – s jedne strane želimo uživati u delicijama svih vrsta, a s druge želimo biti zdravi i fit. Iako je zdrava hrana uglavnom fina, ima nešto posebno ukusno u slasticama i brzoj hrani koju možda ne bi trebale tako često jesti. No na našu sreću, sve je više zdravih alternativa takvim obrocima.

Zdrave zamjene za tradicionalne namirnice sve su popularnije i u jednom trenutku nam se činilo da više nikada nećemo jesti tradicionalnu hranu nego će nam savjeti s društvenih mreža zamijeniti sve što smo voljeli jesti. U moru ideja postojale su neke dobre, ali mnoge od njih jednostavno nemaju smisla i možemo ih slobodno preskočiti. Tome su na kraj stali stručnjaci iz područja prehrane koji su napravili popis alternativnih namirnica koje su uistinu zdravije, ali i jednako ukusne kao originalne.

Kvalitetna alternativa određenom jelu trebala bi poboljšati njegovu nutritivnu vrijednost i smanjiti količinu procesuiranih proizvoda. Izdvojili smo nekoliko takvih namirnica ili jela za koje postoje odlična rješenja kako u njima uživati bez imalo grižnje savjesti.

Špageti od povrća, ne tjestenine

Ova popularna zamjena za tjesteninu nije tu kako bi nas potaknula da jedemo manje ugljikohidrata, nego kako bi povećali dnevni unos povrća. Veliki dio ljudi i dalje ne jede potrebnu količinu povrća koju bi trebali u jednom danu. Pravilo kojim bi se trebala voditi je da dnevno pojedete količinu povrća koja stane u spojene dlanove ruku i voća koliko stane u jednu ruku. Špagete možete napraviti ne samo od tikvice nego i mrkve ili bilo kojeg drugog čvršćeg povrća.

PROČITAJTE  Pojedite ih nekoliko i nećete vjerovati šta se dešava sa vašim tijelom narednih 6 sati

Vege burger umjesto govedine

Nije nužno da postanete vegetarijanac ili vegan kako bi osjetili benefite smanjene konzumacije mesa. Ako se na porodičnom ručku ili druženju s prijateljicama odlučite za vege verziju burgera umjesto onog s govedinom, moguće je smanjiti faktore rizika za srčani udar kao i količinu holesterola u krvi ili spojeva koji uzrokuju upalu krvnih žila.

Avokado mousse umjesto sladoleda ili pudinga

Jedna od najboljih prednosti avokada kao namirnice je to što je poprilično neutralnog okusa i možemo ga koristiti ne samo za umake nego i deserte. Jedan od najzdravijih deserata za koji ga možeš iskoristiti je mousse s tamnom čokoladom. Takav desert je iznenađujuće kremast, a sadrži i savršenu dozu zdravih masti i nutrijenata poput antioksidansa i minerala.

Palačinke od banane, ne brašna

Napokon imamo izgovor zašto ćemo od danas pa na dalje svaki dan doručkovati palačinke. Zamijenite tradicionalni recept za palačinke jednostavnom mješavinom jedne banane i dva jajeta – i to je to. Smjesu pecite kao što bi pekli i obične palačinke, a za dodatnu dozu zdravlja, prelijte ih kašikom domaćeg meda. Tradicionalne palačinke sadrže puno ugljikohidrata i nemaju puno koristi za organizam, dok su ovakve palačinke pune proteina, vitamina i minerala.