Volite kikiriki? Odlično! Obiluje vitaminima B i E te mineralima

Istraživači su otkrili da svakodnevno konzumiranje kikirikija može pomoći zdravlju srca.

Kikiriki i srce

Naučne indicije ukazuju, ali ne dokazuju da bi konzumiranje 400 grama orašastih plodova, uključujući i kikiriki, kao dio prehrane siromašne zasićenim mastima i holesterolom moglo smanjiti rizik od srčanih bolesti.

Ako jedete kikiriki svaki dan, dobit ćete proteine, vitamine, minerale i još mnogo toga!

Kikiriki ima više proteina od bilo kojeg drugog orašastog ploda (7 g po obroku), sadrži više od 30 esencijalnih vitamina i minerala, a dobar je izvor vlakana i masti.

Vitamini i minerali:

  • Vitamin E: Vitamin E je prehrambeni antioksidans koji štiti stanice od oksidativnog stresa, normalnog, ali štetnog, fiziološkog procesa.
  • Magnezij: Magnezij je važan za rad mišića uključujući srce, funkciju enzima i proizvodnju energije.
  • Folati: Folati su potrebni za diobu stanica, što znači da je odgovarajući unos folata veoma važan tokom trudnoće i tokom odrastanja kad djeca brzo rastu.
  • Bakar: Bakar je neophodan za stvaranje crvenih krvnih stanica i za zdrave krvne žile, živce, imunološki sistem i kosti.
  • Fosfor: Fosfor je važan za stvaranje zuba i kostiju, rast stanica i rad mišića. Također pomaže tijelu pretvoriti vitamine u staničnu energiju.
  • Vlakna: Vlakna zasićuju prehranu i utječu na osjećaj gladi, to jest produžuju kod čovjeka osjećaj sitosti. Pomažu i u probavi.

Kikiriki je i odličan izvor:

  • Niacina: Niacin je važan vitamin B koji pomaže u pretvaranju hrane u energiju, pomaže probavnom i živčanom sistemu te ima pozitivan utjecaj na kožu.
  • Mangan: Mangan je važan za preradu holesterola i hranjivih tvari poput ugljikohidrata i proteina.

Dakle, je li sigurno jesti kikiriki svaki dan? Kratki odgovor je da, prenosi 24sata. Svakodnevno jedenje kikirikija može imati velike zdravstvene prednosti.

PROČITAJTE  Nemojte davati djeci ujutro novac za krofne, šećer je prvak među razaračima imunološkog sistema! Korona je tu, doći će i gripa, želimo li ostati zdravi, moramo poduzeti ove korake