Volite kikiriki? Odlično! Obiluje vitaminima B i E te mineralima

0
105

Istraživači su otkrili da svakodnevno konzumiranje kikirikija može pomoći zdravlju srca.

Kikiriki i srce

Naučne indicije ukazuju, ali ne dokazuju da bi konzumiranje 400 grama orašastih plodova, uključujući i kikiriki, kao dio prehrane siromašne zasićenim mastima i holesterolom moglo smanjiti rizik od srčanih bolesti.

Ako jedete kikiriki svaki dan, dobit ćete proteine, vitamine, minerale i još mnogo toga!

Kikiriki ima više proteina od bilo kojeg drugog orašastog ploda (7 g po obroku), sadrži više od 30 esencijalnih vitamina i minerala, a dobar je izvor vlakana i masti.

Vitamini i minerali:

  • Vitamin E: Vitamin E je prehrambeni antioksidans koji štiti stanice od oksidativnog stresa, normalnog, ali štetnog, fiziološkog procesa.
  • Magnezij: Magnezij je važan za rad mišića uključujući srce, funkciju enzima i proizvodnju energije.
  • Folati: Folati su potrebni za diobu stanica, što znači da je odgovarajući unos folata veoma važan tokom trudnoće i tokom odrastanja kad djeca brzo rastu.
  • Bakar: Bakar je neophodan za stvaranje crvenih krvnih stanica i za zdrave krvne žile, živce, imunološki sistem i kosti.
  • Fosfor: Fosfor je važan za stvaranje zuba i kostiju, rast stanica i rad mišića. Također pomaže tijelu pretvoriti vitamine u staničnu energiju.
  • Vlakna: Vlakna zasićuju prehranu i utječu na osjećaj gladi, to jest produžuju kod čovjeka osjećaj sitosti. Pomažu i u probavi.

Kikiriki je i odličan izvor:

  • Niacina: Niacin je važan vitamin B koji pomaže u pretvaranju hrane u energiju, pomaže probavnom i živčanom sistemu te ima pozitivan utjecaj na kožu.
  • Mangan: Mangan je važan za preradu holesterola i hranjivih tvari poput ugljikohidrata i proteina.

Dakle, je li sigurno jesti kikiriki svaki dan? Kratki odgovor je da, prenosi 24sata. Svakodnevno jedenje kikirikija može imati velike zdravstvene prednosti.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here