Uvrstite bundevu u prehranu. Jača imunitet, čuva srce, ali i dobru liniju

Bundeva, buča, tikva – pod svim ovim nazivima krije se kraljica jeseni – namirnica koja dolazi u bezbroj podvrsta i od koje možete jednako uspješno praviti i slatka i slana jela

Jesen je vrijeme bundeva, povrća koje dominira, ne samo svojom veličinom i bojom, već i nutritivnim sastavom. Bundeva je lijek za oči – obiluje vitaminima, posebno vitaminom A i jakim antioksidansom beta karotenom (zahvaljujući kojem ima narandžastu boju) te karotenoidima luteinom te zeaksantinom koji skupa štite oči od bolesti i popravljaju vid.

Osim na vid, bundeva dobro djeluje i na srce jer obiluje kalijem, a on u kombinaciji s antioksidansima iz ovog jesenskog povrća čuva kardiovaskularno zdravlje.

Uvrstite li je u svoju prehranu, a sada je pravo vrijeme za to jer je sezona bundeva, ali i krajnji trenutak da pripremite organizam za  nadolazeće viroze i prehlade, ojačat ćete imunitet. Kombinacija nutrijenata koju sadrži bundeva (vitamina A, C, E, željezo i kalij) povoljno djeluju na njegov sistem odbrane. Bundeva je također odličan saveznik u snižavanju lošeg hkolesterola jer sadrži fitosterol, prirodnu hemikaliju koja ga snižava te omega-3 masne kiseline koje pridonose smanjivanju nivoa triglicerida u krvi.

Ne zaboravi i na njene sjemenke od kojih se pravi dobro poznato i izuzetno ukusno bundevino, odnosno bučino ulje. Njega bi redovno trebali jesti muškarci jer čuva zdravlje prostate.

I ne samo što je zdrava i ukusna, nego ne sadrži puno kalorija (u sto grama tek 26) te obiluje vlaknima zbog čega je idealna namirnica za sve one koji žele smršavjeti.

PROČITAJTE  Tri namirnice uz koje ćete ojačati imunitet nakon nagle promjene vremena