Tri tehnike podižu samopouzdanje i smanjuju anksioznost

tri tehnike žena drži ruke na licu

Ako želite biti uspješniji, samouvjereniji i manje anksiozni, postoje tri tehnike koje će vam pritom pomoći. Prema riječima psihologa terapeuta Corey Yeager, ključ ka sreći i uspjehu je ustvari da upoznate sebe bolje, što je dobro objasnio u popularnoj knjizi “Kako sam? 40 razgovora koje morate napraviti sami sa sobom”. U njoj kojoj nudi 40 pitanja koja će vam pomoći da bolje razumijete svoje misli i ulogu u vlastitom životu.

“Svi možemo sami sebe bolje upoznati ako se fokusiramo na to da što bolje razumijemo sebe, što znači da ćete svaki dan biti najbolja verzija sebe”, pojasnio je. Iako ima brojne savjete kako to ostvariti, donosimo nekoliko koji će vam pomoći da se bolje razumijete i da budete samouvjereniji,”, pojašnjava on svije tri tehnike.

Pogledajte u ogledalo

“Bolje razumijevanje te osobe u ogledalu je upravo ključ svega. Drugi put kad se ujutro spremate ispred ogledala, odvojite nekoliko trenutaka kako biste se upoznali s onime što vidite u njemu. Postavite sebi nekoliko težih pitanja; Koja je moja vrijednost? Šta me čini sretnim? Koja je bit mene? Osoba koja vas poznaje najbolje ste vi sami pa to saznanje proširite na malo dublji nivo.

Vizualizirajte ciljeve

Vizualizacija je apsolutno važna za postizanje ciljeva, a Oprah i Jim Carrey se te navike čvrsto pridržavaju.

“Ako imam važan sastanak, prvo ću vježbati u svojoj glavi i vidjeti kako će ići. Provjerio bih na koje sve načine mogu to izvesti, razne scenarije. Kada to napravim, ustvari je taj sastanak već odrađen – sve sam scenarije doživio”, navodi. No postoji razlika između vizualizacije različitih scenarija i putu prema anksioznosti. Razmislite o svemu i onda pustite. Možda će trebati nešto prakse, ali ako napravite to puno puta, bit će sve lakše.

PROČITAJTE  Nova studija pokazala: Ovaj je predmet prljaviji od wc šolje, a držimo ga i u krevetu

Fokusirajte se na disanje

Čuli ste sigurno sto puta: Budite prisutni u trenutku. No jednako je uz to važno pravilno disanje kojim postižemo brojne pozitivne učinke, pa će tako utjecati i na vaše raspoloženje. Ono što terapeut savjetuje je da se posvetite disanju kad osjetite da ste anksiozni, a treba se fokusirati na duboku disanje barem 2 minute, kada nećete moći brinuti o budućnosti već ćete biti prisutni u trenutku.

Pravilno disanje djeluje umirujuće na živčani sistem te smiruje um i tijelo i treba se naučiti na pravilo disanje. Raste broj studija i preporuka kako pravilnim disanjem možemo kontrolirati stres, smanjiti otkucaje srca, eliminirati toksine iz tijela, usporiti metabolizam i popraviti imunološki sistem. Tijelo sve pamti, posebno pamti stvari od vitalnog značaja kao što je kisik.

OSTAVITI ODGOVOR

Molimo unesite komentar!
Ovdje unesite svoje ime