Šta ne biste trebali jesti prije spavanja ako želite miran i ugodan san

Osobe koje jedu prije spavanja često imaju različite negativne posljedice vezane uz tu naviku. Problem nije toliko u tome da su utažili glad, već čime su to učinili.

Miran san prilično je važan za fizičko i mentalno zdravlje. Naša tijela po noći popravljaju štetu koja je nastala tijekom dana, pa je prilično važno spavati dovoljno i kvalitetno.

Namirnice koje biste trebale izbjegavati su one koje u sebi imaju kofein poput, naprimjer, tamne čokolade. Bez obzira koliko zdrava bila u malim količinama, tamna čokolada osobe osjetljive na kofein može dugo držati budnima.

No kofein nije jedini sastojak tamne čokolade koji jača budnost. Teobromin u kakau još je učinkovitiji od kofeina u smanjivanju pospanosti.

Među proizvodima koje ne bismo trebali jesti prije spavanja su sladoled i jogurt. Šećer u sladoledu i visok nivo proteina u jogurtu tijelu daju energiju.

Dodatna negativna strana hrane s visokim udjelom masnoće je što će nam zaposliti probavu tokom cijele noći. Dodat ćemo još i to da sve što vrijedi za čokoladu u čvrstom stanju, vrijedi i za onu u obliku sladoleda.

Iako alkoholna pića mogu olakšati pad u san, često nam mogu umanjiti kvalitet noćnog odmora. Osim što dehidrira, alkohol pojačava nesanicu pa može uzrokovati višestruko buđenje tokom noći.

Pikantna hrana može izazvati žgaravicu i višestruku promjenu tjelesne temperature tokom noći. Dodatna posljedica pikantne hrane mogu biti i noćne more.

Pržena hrana možda uspavljuje, no kao što smo već rekli – probava hrane s visokim udjelom masnoće dugotrajan je i naporan proces za tijelo. Pržena hrana tijekom noći može izazvati bol u želucu, nadutost, grčeve i žgaravicu.

PROČITAJTE  Pročistite krvne sudove na prirodan način