Ružne čizme čija je popularnost eksplodirala u koroni: Nažalost, još ćemo ih gledati

Jedno od novijih istraživanje tržišta pokazuje da će ružne čizme poput Ugg modela biti najtraženije sve do 2026. godine.

Istraživanje je provedeno u doba koronavirusa da bi se dobila jasnija slika o tome šta će kupci tražiti što direktno oblikuje modele biznisa. U modnom svijetu, konkretno, to se odnosi na trendove.

Konkurencija među brendovima koji već prave “ružne čizme” je velika. U vrhu su modne marke Ugg, Mou, Juyi, Love, CozySteps, Aukoala, Belle, YellowEarth.

Ugg su se vratile na velika vrata kad su tokom pandemije ponovo počele da ih nose poznate glumice i manekenke, a postale su simbol udobnosti u karantinu, dok ih je magazin Vogue proglasio za “supermodel obuću izolacije”.

Najveći modni pretraživač na svijetu Lyst je nedavno objavio da je ogromna potražnja za “ružnim čizmama”.

“Ružne čizme su zamijenile ružne sandale poslije leta i potražnja za Ugg je za sedmicu dana porasla 24 odsto. Posljednjeg mjeseca smo imali više od 41.000 pretragu tog brenda”, rekli su u Lystu.

Strogi kostimi, odijela i korporacijski “dress code” nikada neće nestati, ali gomila ljudi koji su tokom pandemije imali vremena da razmisle šta zaista nose iz svojih garderobera i u čemu se osjećaju prijatno su promijenili svoj stil.

Zato sad ogromna potražnja za udobnim patofna čizmama nikog ne iznenađuje, ali pomalo zabrinjava prognoza da ćemo ih na ulicama gledati do 2026. godine. Čija kičma preživi – pričat će. A boli i gledati.

PROČITAJTE  Gel od samo 2 sastojka: Liječi strije, stаrаčkе pjеgе, аkne, оžilјke, psоriјаzu, оpеkоtinе