Pokušavate smršaviti: Najbolje metode za skidanje sala s trbuha

sala s trbuha žena drži metar i jabuku

Uobičajena zabluda je da možemo skinuti salo samo s određenog dijela tijela. Potvrdile su to mnoge studije pa stručnjaci predlažu da umjesto o fokusiranju na određeni dio tijela razmišljamo o gubitku težine u cijelom tijelu. Ipak, skidanje sala s trbuha je pravi izazov. Prema Klinici Mayo, zdravim gubitkom težine smatra se skidanje od pola kilograma do kilograma sedmično. To uključuje sagorijevanje 500 do 1000 kalorija više nego što u danu unesemo u organizam.

Kako skinuti salo s trbuha?

Dijeta i tjelovježba su dobitna kombinacija kada je mršavljenje u pitanju. Iako je važno paziti što jedemo, ne trebamo postati ni žrtve restriktivnih dijeta koje obećavaju brzi gubitak težine, jer mogu biti nezdrave i kontraproduktivne.

Istraživači s Instituta Johns Hopkins otkrili su da ljudi koji se podvrgavaju dijetama s niskim udjelom ugljikohidrata u prosjeku gube oko pet kilograma više od onih koji slijede dijete s niskim udjelom masti. Vježbanje snage uz umjerenu aerobnu aktivnost može pomoći da izgradimo čistu mišićnu masu, zbog čega sagorijevamo više kalorija tokom dana.

Primjeri umjerenih aerobnih vježbi su žustro hodanje, igranje tenisa, plivanje, ples i odbojka.

Koliko sedmično trebamo vježbati?

Klinika Mayo savjetuje najmanje 150 minuta umjerene aerobne vježbe sedmično kako bismo smršavjeli. Ovaj broj varira ovisno o našim ciljevima po pitanju gubitka težine, prema Johns Hopkins Medicineu.

PROČITAJTE  Ime je dobila po kraljici koja je ovu tortu obožavala, a priprema ne može biti jednostavnija