Pod stresom ste? Možda je to razlog zašto ne možete smršavjeti

Ženama je često teže izgubiti višak kilograma nego muškarcima. U nekim slučajevima postoje određene loše navike koje otežavaju situaciju, a koje je moguće ukloniti.

Žensko tijelo ima tendenciju zadržavati određenu količinu masnoća. Ako imate normalan apetit, logično je da nema potrebe pratiti količinu hrane koju pojedete, ali stručnjaci kažu da je upravo to esencijalni dio režima koji vodi do mršavljenja. Kada ste pod stresom ili ste umorni, jedenje često izmakne kontroli. Kako biste izbjegli ovakve neželjene situacije, svakog dana unaprijed planirajte što, koliko i kada ćete jesti.

Slatkiši i grickalice

Izbjegavajte slatkiše i keks, odaberite orahe i grožđice, koji su zdrava alternativa. Lijekovi koje uzimate mogu vas učiniti pretilima. Razni lijekovi mogu prouzrokovati povećanje tjelesne težine, uključujući steroide koje koriste astmatičari i drugi bolesnici koji imaju problema s dišnim putevima. Antidepresivi također imaju sličan utjecaj. U ovom slučaju trebate pitati svog ljekara o alternativnom lijeku koji ne izaziva povećanje tjelesne težine. Ako takav lijek ne postoji, onda pazite koliko i što jedete.

Ako se tjelesna težina vaše majke naglo povećala tokom trudnoće, to bi mogao biti razlog vaše pretilosti. Istraživanja su pokazala da bebe žena čija se težina naglo poveća tijekom trudnoće često imaju problema s pretilošću u zreloj životnoj dobi.

Poznato je da vježbanje pomaže pri gubitku viška kilograma. Većina žena ne vježba dovoljno kako bi smršavjela. Preporučuje se šezdeset minuta svakodnevnog vježbanja, a minimalno 20-30 minuta.

Vaš je metabolizam kao motor automobila. Ako nemate goriva u rezervoaru, automobil neće krenuti. Preporučljivo je doručkovati sat vremena nakon buđenja. Za većinu žena povremeno pijenje alkohola nije ništa loše, ali ako imate problema s težinom, znajte da i alkohol može značiti višak kalorija. Kako biste smršavjeli, morate se odreći te navike.

PROČITAJTE  Kako pomoću bicikla možete izgubiti kilograme?

Nedostatak sna također može biti uzrok pretilosti. Poremećaj sna izaziva povećanje razine kortizola, hormona stresa koji stimulira apetit. Osigurajte si dovoljno sna. Magična brojka je sedam sati noćnog sna.

Hormoni

Neke žene ne mogu smršavjeti zbog hormonalnih problema. Štitna žlijezda koja se nalazi u predjelu vrata lučenjem hormona kontrolira metabolizam. Ako žlijezda ne luči dovoljno hormona, kilogrami se nagomilavaju i zadržavaju. Ako sumnjate da je štitna žlijezda uzrok vaše pretilosti, obratite se ljekaru, koji će provjeriti nivo hormona s pomoću krvnog testa.

Teško je izgubiti višak kilograma ako ste stalno pod stresom. Tada dolazi do lučenja hormona kortizola, zbog čega se povećava apetit. Rezultat toga je nekontrolirano jedenje, što dovodi do pretilosti. Pokušajte se smiriti odlaskom u šetnju i opuštanjem.

S navršenih 40 godina sve žene počinju zamjećivati promjene na svojem tijelu, ali se i počinju osjećati drukčije nego prije. Među promjenama se naziru bore i sijeda kosa, ali i druge promjene koje mogu značajno utjecati na zdravlje. Prije svega žene često bilježe povećanje tjelesne težine, posebno u kritičnim područjima poput trbuha, stražnjice ili butina koje može znatno utjecati na zdravlje i dugovječnost.

Upravo održavanje zdrave tjelesne težine u ovim godinama utječe na zdravo starenje i ukupno bolje zdravstveno stanje. Razmislite o kupovini pedometra ili pametnog sata koji će vam mjeriti dnevnu aktivnost, ali i niz drugih parametara (srčane otkucaje, potrošene kalorije, kvalitetu sna i sl.) kako biste mogli pratiti svoju dnevnu aktivnost i prema potrebi je povećavati. Već samo povećanim brojem koraka u danu pridonijet ćete održavanju tjelesne težine i spriječiti debljanje.