Ovi vitamini i minerali mogu pomoći da se osjećate manje umorno

Hrana koju jedemo sadrži određene vitamine i minerale koji mogu utjecati na našu sposobnost da imamo dovoljno energije tokom cijelog dana. Željezo prenosi kisik iz crvenih krvnih ćelija do naših mišića, a možete ga naći u blitvi, špinatu, sjemenkama sezama i maslinama.

S druge strane, vitamin B pomaže u pretvaranju hrane u energiju i ključan je za rast, razvoj i ostale važne tjelesne funkcije. Možete ga pronaći u brojnim namirnicama, od graha i orašastih plodova pa sve mesa te raznog voća i povrća.

Magnezij podupire imunološki sistem i sprečava upalne procese, a dobiti ga možete iz sjemenki suncokreta, indijskih oraščića, crnog graha te sjemenki suncokreta i soje. Kalij je elektrolit koji regulira krvni pritisak, mišićnu aktivnost i zadržavanje vode.

Vitamin C pomaže u proizvodnji karantina, molekule koja pomaže tijelu u sagorijevanju masnoća i njihovom pretvaranju u energiju. Cink utječe na sintezu proteina i ključan je za pravilno funkcioniranje crvenih i bijelih krvnih ćelija. Kalcij je potreban za oksidaciju lipida, dok bakar pomaže tijelu u apsorpciji željeza, stvaranju crvenih krvnih ćelija i održavanju zdravlja živčanih ćelija i imunološkog sistema.

PROČITAJTE  Stres vam “uzima” iz organizma vitamine i minerale, a evo i koje najčešće