Nemojte pretjerati: Namirnice koje smanjuju apetit

0
246

Grah, bademi, crna čokolada! Upoznajte svoje nove saveznike u dijeti – namirnice koje sadrže dosta hranljivih materija, a malo kalorija.

Naime, određene namirnice mogu da nas učine sitim duže i time smanje povećan apetit.

Grah, leća…

Ove mahunarke su bogate proteinima koji tijelu daju dugotrajan osjećaj sitosti, ali također sadrže i vlakna, antioksidanse i vitamine B grupe. S obzirom da vas dobro zasite, a i zdrave su, ove namirnice se preporučuju kada ste na dijeti.

Jabuka prije jela

Idealno je pojesti jabuku pola sata prije obroka, jer će ona podstaći osjećaj sitosti, što znači da ćete manje jesti. Kako su pune vode i vlakana, jabuke su idealno voće za grickanje, a pojedina istraživanja su čak pokazala da je vaše tijelo potroši više kalorija vareći jabuke, nego što ih vi uneste jedući ih.

Supa prije obroka

Supa je idealan početak svakog ručka. Tanjir supe sadrži vrlo malo kalorija, a puno vitamina i minerala, osim toga što ćete poslije supe pojesti 20 odsto manje glavnog jela. Također, supa fizički zauzima dosta mjesta u stomaku, pa je jasno da poslije ne možete da pojedete naročito veliku količinu hrane.

Krastavci za metabolizam

Sadrže malo kalorija, a puno vode i to ih čini idealnom namirnicom za sve koji žele da smršaju. Krastavci simuliraju proizvodnju hormona koji iz crijeva i želuca šalju mozgu impuls da ste siti. Ujedno djeluju i kao probiotici.

Bademi suzbijaju glad

Orašasti plodovi, a naročito bademi, vrlo su korisni u suzbijanju osjećaja gladi, jer su  bogati zdravim nezasićenim mastima, proteinima i vlaknima. Osim toga regulišu metabolizam i nivo šećera u krvi, čiji pad je odgovoran za osjećaj gladi.

Voda zavarava osjećaj gladi

Kada smo čak i blago dehidrirani, može nam se učiniti da smo gladni, jer su simptomi gladi i žeđi vro slični. Kada dobijete napad gladi, popijte vodu i sačekajte 10 minuta, jer su velike šanse da će vas proći.