Nedovoljno sna izaziva pobleme s koncentracijom i pamćenjem

Dr. Tarner smatra da ćete se za dva dodatna sata spavanja godišnje odmoriti 730 sati više, a to može pomoći da se bolje nosite sa stresom i da vaš mozak radi efikasnije.

“Osobe koje nedovoljno spavaju pokazuju iste znakove kao alkoholičari”, rekao je dr. Tarner, dodajući da su mnogobrojni primjeri pokazali da osobe s nedovoljno sna imaju problema s koncentracijom i pamćenjem.

Nedovoljno sna može ostaviti posljednice na mentalno zdravlje ljudi.

“Nedostatak sna može dovesti do pojave depresije i tjeskobe. Također, zbog manjka sna možete imati poteškoća u međuljudskim odnosima, čak i izgubiti posao”, kaže dr. Tarner.

On navodi da se, ukoliko imate problema s uspavljivanjem, pobriniete da uklonite sve što bi vam eventualno moglo smetati.

“Odspavajte od šest do devet sati tokom noći. Ugasite sve uređaje u svojoj spavaćoj sobi, mobilni telefon, televizor ili računar, a onda se potrudite da odlazite u krevet i ustajete svakog dana u otprilike isto vrijeme”, rekao je dr. Taner, piše News.

Taner je zaključio savjetom da prije spavanja ne treba konzumirati tešku hranu, kofein i zaslađene napitke.

PROČITAJTE  Osam simptoma raka dojke koje ni jedna žena ne bi smjela ignorirati