Ne možete zaspati? Sa ovom metodom spavanje neće biti problem 

žena ne može da zaspi leži na krevetu
Sleepless woman suffering from insomnia, sleep apnea or stress. Tired and exhausted lady. Headache or migraine. Awake in the middle of the night. Frustrated person with problem. Alarm clock with time.

Spavanje je mnogima veliki problem. Ako spadate među one koji se bore s uspavljivanjem, možda ste već istraživali tehnike koje garantuju brzo utonuće u san. Među njima je i dvominutna metoda koju koriste piloti u američkoj vojsci.

Doktorica Lindsay Browning vjeruje da ova tehnika uspjeva te je preporučuje svojima pacijentima s nesanicom da je isprobaju. 

Ova metoda prvi put je spomenuta u knjizi “Relax and Win: Championship Performance” iz 1981. Tvrdilo se da ima 96 posto uspjeha nakon šest sedmica vježbanja. 

Opuštanje mišića

Počnite tako da opustite mišiće na čelu, oči, obraze, čeljust i usredotočite se na disanje. Pazite da vam ramena nisu napeta. Spustite ih što niže možete i držite ruke opuštene uz tijelo, uključujući šake i prste. Zatim duboko udahnite i polako izdahnite opuštajući prsa, trbuh, bedra, koljena, noge i stopala. Dok to radite, riješite se stresa. Razmislite o dva scenarija. Prvo, ležite u kanuu na mirnom jezeru. Nema ničega, samo plavo nebo iznad vas. Drugo, ležite u crnoj baršunastoj ležaljci u mračnoj sobi. Kad počnete razmišljati o bilo čemu drugome, ponavljajte 10 sekundi riječi “ne misli”. 

Muškarac spavanje
Ova metoda se koristi još od 1981. godine

“Metoda djeluje jer vam daje zadatak da opustite mišiće u tijelu umjesto da vam se u glavi roje neželjene misli”, kaže dr. Browning. 

Prema njenom iskustvu, ljudima je spavanje čest problem jer im je um previše zauzet ili su anksiozni. 

Duboko disanje

“Vojna metoda spavanja vrlo je slična tehnici progresivne relaksacije mišića koju podučavam svoje klijente s nesanicom. Postoje i druge tehnike koje možete isprobati kako biste lakše zaspali, poput sporog dubokog disanja ili brojanja”, dodaje doktorica. 

Problem s nesanicom je teško riješiti običnim tehnikama opuštanja ako je veći i tada ćete vjerovatno trebati pomoć stručnjaka, koji vas mogu podučiti kognitivnoj bihevioralnoj terapiji za nesanicu koja djeluje istražujući odnos između spavanja i misaonih procesa. San igra veliku ulogu u očuvanju zdravlja, ukoliko imate problem obavzno se obratite stručnoj osobi.

PROČITAJTE  U krevet odlazite gladni? To nije dobra ideja, a stručnjaci objašnjavaju zašto…