Navike u ishrani koje čuvaju vrijeme i novac

Sve više ljudi u svijetu okreće se zdravoj ishrani, jer shvataju da loše prehrambene navike loše utiču na zdravlje.

Ovi savjeti pomoći će da svoju prehranu učinite kvalitetnijom i zdravijom.

Samo polako

Zdrava ishrana sastoji se prvenstveno u tome da postanemo svjesniji šta, kako i koliko jedemo. Ako ste odlučili da promijenite ishranu i hranite se zdravije, počnite s postupnim uvođenjem zdravijih namirnica u svoju dnevnu rutinu. Ništa se ne događa preko noći, prenosi Ekapija.

Čitajte etikete

Za početak, krenite od riječi “vještačko” i “aditivi” i počnite da izbjegavate takve artikle. Ako je popis sastojaka dugačak, pokušajte kupiti drugi proizvod koji ih ima manje.

Kupujte svježe namirnice, najbolje na pijaci

Posjeta pijaci može biti meditativno iskustvo kada šetate kroz šarenilo koje nam je priroda podarila. Kupujte svježe namirnice kada god možete i u trgovačkim lancima, ali prije toga provjerite zemlju porijekla i odlučite se za domaći uzgoj ako je dostupan.

Planirajte

Ako planirate obroke, riješićete se svakodnevnog stresa razmišljanja o tome šta ćete jesti, a da bude zdravo. Planiranje čuva vrijeme, ali i novac, jer ako odete u prodavnicu ili na pijacu i tačno znate šta želite pripremiti i koje su vam namirnice potrebne, to će vas spriječiti da kupite nepotrebne stvari.

Počnite s jednostavnim receptima

Ubacite nekoliko zdravih recepata u svoju nedjeljnu rutinu. Međutim, uvodite ih polako, jer ćete prvih nekoliko mjeseci nakon što se prebacite na zdravu hranu osjećati žudnju za onom nezdravom, što je dio procesa.

PROČITAJTE  Pet zdravih međuobroka za radni dan od kuće