Najboljih 5 savjeta za gubitak kilograma nakon četrdesete

Teško se naviknuti na promjene koje dolaze u četrdesetima, a gubitak kilograma postaje veliki izazov. Međutim, ono što je najvažnije, nije nemoguće. Nutricionistkinja Cynthia Sass za Health donosi pet važnih trikova koji vam mogu pomoći da lakše izgubite kilograme.

Smanjite unos hrane, ali nemojte izbaciti ugljikohidrate

Ugljikohidrati su gorivo, a hrana poput svježeg voća i povrća, integralnih žitarica i krompira donosi tijelu vitamine, minerale, vlakna i antioksidanse. Potpuno izbacivanje ugljikohidrata znači da vaše tijelo ne dobiva važne hranjive sastojke što može dovesti do neželjenih nuspojava kao što su konstipacija, razdražljivost i umor.

Ali u ovim godinama, dnevni unos ugljikohidrata treba smanjiti i paziti na njihov kvalitet. Na primjer, umjesto hljeba ubacite bundevu, a o ugljikohidratima razmišljajte kao dodatku, a ne glavnom jelu.

Jedite više povrća

Sve kreće s povrćem i oko njega gradite svoje obroke. Često preporučuje da se uključi jedna šolja povrća bez škroba za doručak, a najmanje dvije šolje za svaki ručak i večeru. Najmanje pet šolja dnevno (porcija je veličine teniske loptice) pružit će vam dovoljno hranjivih sastojaka i zaštitu od bolesti. Također će vam pomoći u regulaciji nivoa šećera u krvi i poboljšati zdravlje probave, što će sve pomoći kod održavanja zdrave težine. Većina žene koje imaju preko četrdeset godina unosi premalo povrća.

Vrlo važno, kombinirajte svoje povrće s bjelančevinama, dobrim masnoćama i manjom količinom zdravih ugljikohidrata, s time ste stvorili ravnotežu u tijelu, ali i za održavanje zdrave težine.

Budite oprezni s alkoholom

Alkohol je vrlo “nezgodan” jer u umjerenim količinama zapravo može podržavati održavanje zdrave težine, pokazuju različita istraživanja. Ali žene koje piju žestoka pića ili se povremeno jako opijaju imaju povećan rizik od pretilnosti.

Ako potpuno izbacivanje alkohola nije realno, razmislite i napravite neku strategiju i smanjite unos. Ograničite alkohol samo na vikende ili ograničite potrošnju samo na jedno piće dnevno.

PROČITAJTE  Čips – neprijatelj dijete broj jedan (ali ne samo zbog kalorija)!

Nemojte ići na dijetu

Zdrava težina ne znači biti na različitim dijetama. Smanjujete unos hrane, povećavate i tako dolazi do vraćanja kilograma. Umjesto toga, prihvatite ravnotežu što znači da se ne prejedate, ali i ne ograničavate. Možda izgleda dosadno, a rezultati nisu brzi, ali osjećat ćete se bolje fizički i emocionalno, a takav je pristup održiv.

Svaki dan tamna čokolada

Istraživanje podržavaju njeno iskustvo: tamna čokolada kao svakodnevna poslastica suzbija žudnju za slatkom i slanom hranom. Također može smanjiti stres koji je glavni pokretač emocionalnog prejedanja.