LeBron James ne odstupa od ova tri pravila prehrane

37-godišnju zvijezdu LA Lakersa LeBrona Jamesa do brojnih priznanja, nagrada i postignuća odvele su njegova predanost i odlučnost u košarci. Godine 2004. James je osnovao Zakladu obitelji LeBron James, koja ulaže u obrazovne resurse za djecu u njegovom rodnom gradu Akronu u Ohiju.

Osim svojih NBA postignuća i doprinosa društvu, održava svoje zdravlje pod kontrolom oslanjajući se na zdrave prehrambene navike i redovitu tjelovježbu. Ovo su tri prehrambene navike od kojih ne odstupa:

Jede hranu bogatu proteinima i vlaknima

Njegova kuharica Dena Marino podijelila je na Instagramu recept za granolu s visokim sadržajem proteina u kojoj sportaš redovito uživa. Recept sadrži izvore proteina kao što su bademi, indijski oraščići, pekani i bjelanjci. Osim toga, dodaje med i javorov sirup za dodatnu slatkoću.

WebMD kaže da konzumacija zobi može pomoći u smanjenju kolesterola i visoke razine šećera u krvi. Zob također može pomoći u suzbijanju apetita tako što će utažiti glad na duže vrijeme.

Pije crno vino

Možda ćete se iznenaditi kada otkrijete da James svake noći popije čašu crnog vina. Rekao je za ESPN: “Čuo sam da je dobro za srce. Slušaj, igram najbolju košarku u svom životu i pijem malo vina gotovo svaki dan. Što god da je, prihvaćam to.”

Konzumira vrlo malo šećera i više ugljikohidrata

James je rekao da je isprobao mnoge planove prehrane, ali se sada drži redovite, uravnotežene prehrane. Govorio je za Sports Illustrated o jednom od svojih nekadašnjih režima: “Nisam jeo šećer, mliječne proizvode, ugljikohidrate. Sve što sam jeo bilo je meso, riba, povrće i voće. To je to. 67 dana zaredom.”

Prema Men’s Healthu, njegova se prehrana sastojala od jastoga, šparoga, salata od rikole i orašastih plodova, među ostalim nemasnim namirnicama s niskim udjelom ugljikohidrata.

PROČITAJTE  Dlakavi pokret. Zašto se sve više žena ne depilira: 'To je moj zaštitni znak'

Tokom doigravanja, James prakticira prehranu u kojoj se i dalje odriče šećera, ali sad pojačava ugljikohidrate kako bi poboljšao svoju izvedbu. Objasnio je: “Dakle, šećere sam izbacio, ali ugljikohidrate malo povećao. Zato što gubim toliko kalorija, sagorijevam toliko kalorija, trošeći svu svoju energiju tokom tih utakmica.”