Koliko trbušnjaka treba da uradimo na dnevnom nivou kako bismo vidjeli rezultate

Savršeno oblikovan struk sa vidljivim “trbušnim pločicama” zahtijeva pravi rad i upornost, a kombinacija vježbanja i trbušnjaka i zdrave ishrane na bazi povrća i proteina dobitna su kombinacija!

Dok o vrsti hrane koju je poželjno jesti znamo dosta, manje je poznato koliko trbušnjaka bi trebalo da napravimo tokom dana kako bismo imali izvajan stomak?

Poznato je da su trbušnjaci izvrstan način izgradnje snage i povećanja kondicije, a zapravo nema tačnog broja koliko bi trebalo da ih praktikujemo. No, okvirno, kombiniranje tri seta trbušnjaka sa po 25 do 50 ponavljanja je potreban broj kako biste lijepo oblikovali trbušne mišiće. Ili, još bolje, treba da radite trbušnjake samo tri puta sedmično ako ih kombinujete sa kardio treningom i treningom snage, savjetuju stručnjaci.

Koja je najbolja tehnika

Koja je najbolja tehnika

Prvo, lezite na pod i pobrinite se da su vam koljena udaljena od kuka. Zatim stavite ruke iza glave, na mjesto gdje se spajaju glava i vrat i provjerite da li su vam laktovi usmjereni na obje strane sobe. Povucite pupak prema kičmi i polako podignite torzo. Izbjegavajte iskušenje da savijete vrat i pokušajte da ne radite prebrzo.

Izvođenje trbušnjaka što brže oslanja se na zamah, a ne na snagu mišića.

Važno je šta jedete

Kao što i sami znate, kako biste skinuli višak kilograma, vaša ishrana mora da bude zdrava. To znači da jedete hranjive sastojke, zdrave masnoće, poput avokada i orašastih plodova, voće i povrće, proteine, poput piletine i ribe. Hrana sa niskom količinom kalorija, na primjer, nemasni jogurt i leća, također mogu pospješiti gubitak kilograma.

Treba izbjegavati transmasti i dodane šećere. To znači da se savjetuje da ograničite unos grickalica i kolača.

PROČITAJTE  Tinejdžeri u teretani – da ili ne?

OSTAVITI ODGOVOR

Molimo unesite komentar!
Ovdje unesite svoje ime