Koliko trbušnjaka treba da napraviti da se konačno vidi promjena

0
104

Znojiš se, vježbaš redovno, paziš šta jedeš, ali salo sa stomaka nikako da nestane? Dobra vijest je da se sada zna koliko trbušnjaka treba raditi da bi se efekat konačno vidio.

Trbušni mišići su među najvažnijim grupama mišića jer nam omogućavaju pravilno držanje i djeluju poput svojevrsne potpore koja drži čitavo tijelo.

Trbušnjaci su najpopularnija vježba za stomak, a caka je u tome da je važno znati koliko ih treba raditi da bi se mišići konačno vidjeli, pišu na sajtu Women’s health.

Stručnjaci su došli do magične brojke – 30 trbušnjaka svakog dana je sasvim dovoljno za seksi vitak struk. Ako tome dodate i podizanje nogu, plank i druge vježbe za učvršćivanje abdomena, rezultati će biti još bolji. Pripazite i na ishranu jer, ako se ne hranite zdravo, teško da će bilo koja vježba imati dugoročni učinak.

Ako se budete pridržavali ovog ritma, definisane trbušne mišiće vidjet ćete već nakon nekoliko sedmica.

Prije svega toga, treba znati i da je za trbušnjake važno pravilno poduprijeti glavu i vrat – prekrstite prste na potiljku i tako podupirite glavu, pa ćete zaštititi vrat od istezanja. Pazite samo da da šakama ne gurate glavu ka naprijed, već da je samo pridržavate.