Koje navike prakticiraju ljudi koji znaju iskoristiti dan? Po jutru se dan poznaje, a budete li slijedili ovih pet pravila, svako će vam biti ispunjeno

0
278

Ne kaže se uzalud ustati na lijevu nogu. Često nam prve stvari koje napravimo nakon buđenja znaju odrediti cijeli dan. Ružan san, košmarno odgađanje alarma ili nemanje kafe u stanu može značiti mrzovoljno jutro i odrediti daljnje raspoloženje. Dobrom organizacijom pak, možemo to u potpunosti promijeniti i učiniti da svaki početak dana bude pozitivan i pripremi nas za nadolazeće dnevne izazove.

Uspješni ljudi znaju da je dobra organizacija vremena ključna. Oni se uporno drže svojih rituala i ne preskaču dobre navike. Što to rade da bi od trenutka kada otvore oči sebi zagarantirali dan bez prepreka.

  1. Buđenje u isto vrijeme

Zdravstveni stručnjaci tvrde da je buđenje u isto vrijeme svakoga dana važna komponenta za sprečavanje različitih bolesti. U nedavnom istraživanju se pokazalo da ujednačeni bioritam može prevenirati čak i Alzheimer. Ako svakoga dana liježete i ustajete u otprilike iste sate možete pobijediti i nesanicu, a također ćete se osjećati zadovoljnije i pomoći svom mentalnom zdravlju. Tako ćete izbjeći i vječna odgađanja alarma zbog kojih se odmah na početku dana osjećate kao da ste u nečemu podbacili i umjesto toga dobiti opravdani dojam da ste dobro organizirani.

Nekoć se rano ustajanje tretiralo kao uspjeh sam po sebi, ali ako vaš posao to od vas ne iziskuje nema potrebe da se ustajete u zoru. Ipak, ljudski bioritam trebao bi biti usklađen s prirodnim pa nije dobro spavati prevelik dio dana, a noću biti budan jer će san biti kvalitetniji u mraku.

  1. Suočavanje s podsvijesti

Naši snovi ogledalo su naše podsvijesti. Niko ne voli ružne snove i ako smo imali noćne more taj negativni osjećaj sa sobom možemo ponijeti u ostatak dana. Najveći je problem što se već nakon par minuta od buđenja gubi konkretno sjećanje na san i on ostaje samo u obliku emocije, bila ona dobra ili loša.

Međutim ti snovi koji nas znaju izmoriti tokom noći mogu biti naš način da se suočimo s problemima kojih nismo u budnom stanju svjesni. Čim se probudite u bilježnicu s olovkom zapišite u kratkim crtama o čemu je bio vaš san. Nakon sedam dana pročitajte što ste sve sanjali i možda uočite neke obrasce s koji se ponavljaju pa donesete neke zaključke o sebi. S druge strane, čak i ako ne vidite smisla u svojim snovima barem ćete znati koji su jer je najteže boriti se protiv neprijatelja kojeg ne vidite.

Ako pak sanjate lijepe i ‘lake’ stvari bit će vam drago da ih se kroz dan sjetite i tako na trenutak odlutate u neki ljepši svijet.

Jutarnje rastezanje

Tjelovježbom se oslobađa serotonin i ljudi koji redovito treniraju su u pravilu sretniji i zadovoljniji. Sport se u posljednje vrijeme sve više preporučuje i kao terapijska metoda u suočavanju s depresijom i anksioznosti. Ima li boljeg početka dana od dobre doze hormona sreće.

Ujutro znamo iz kreveta izaći pomalo ukočeni tako da će nam rastezanje pomoći da se osjećamo bolje u svome tijelu, a – u zdravom tijelu zdrav duh.

  1. Pola sata za sebe

Nakon što se rastegnete dajte si pola sata za ono što vas raduje. Bilo da se radi o ispijanju kave uz dnevne novine i listanje portala, pripremu omiljenog doručka ili telefonski poziv s članom porodice ili prijateljima. U danu nas očekuje puno obaveza i zato je lijepo sebe ujutro podsjetiti da svako ima pravo na malo vremena za uživanje.

  1. Jutarnja higijena

Prečesto nam se jutarnje tuširanje i pranje zubiju svede na jurnjavu. Ostavite li sebi dovoljno vremena u tim navikama možete uživati. Umjesto da se žurite odvojite si dovoljno vremena pa se tijekom tuširanja iščetkajte spužvom što ubrzava cirkulaciju kože. Osim što će ostati zdravija i dulje mlada to može biti pravi gušt. Nakon pranja se namažite kremom čiji miris volite i malo se izmasirajte. Radeći to sami sebi osjećat ćete ljubav koju ste si poklonili i zadovoljniji krenuti u dan.