Kako prirodnim putem olakšati bol zbog čukljeva

0
182

1. Vježbajte s lopticom

Radi se o vrlo jednostavnoj vježbi. Na pod ispod stopala stavite tenisku ili lacrosse lopticu pa mičite stopala naprijed nazad. Ponavljate tri do pet minuta sa svakim stopalom. Ova vježba je dobra čak i ako nemate čukljeve, jer je jako opuštajuća i smanjuje grčeve.

2. Vježbajte s peškirom

I u ovom slučaju se radi o laganoj, a učinkovitoj vježbi. Stavite peškir na pod pa ga hvatajte i vucite prema sebi samo nožnim prstima. Vježbu ponovite pet puta, a raditi je možete dok sjedite ili stojite. Ova vježba jača stopala i održava prste fleksibilnim.

3. Prebacite težinu na prste

Ova vježba izvodi se u stojećem položaju s blago savijenim koljenima. Polako odvajajte pete od poda dok težina tijela nije samo na prstima.

Imajte na umu da ova vježba nije lagana i može biti pomalo bolna te neugodna, ali ipak biste trebali pokušavati pa koliko uspijete. S vremenom će vam mišići nožnih prstiju ojačati, a zglobovi bi se trebali početi poboljšavati.

4. Šetajte po pijesku

Imate li prilike, šetajte što više po pješčanoj plaži ili po pijesku gdje god ga nađete. Naime, hodanje bosonog po pijesku je odlična masaža za stopala. To ne samo da opušta prste na nogama i stopalima, već ih i jača. Ova navika pokazala se izuzetno korisnom za ljude koji pate od artritisa.

5. Držite stopala u toploj vodi

Nakon stresnog i užurbanog radnog dana stopala će vam biti zahvalna ako ih namočite u lavor s toplom vodom i dodatkom Epsom soli. Uronite noge u vodu do zglobova i ostanite tako 10 do 15 minuta.

Epsom so (gorka so) je bogata magnezijem koji je odavno poznat kao važan mineral koji je važan za oko 300 biokemijskih reakcija u tijelu, od ravnoteže razine šećera u krvi, sinteze DNK do opuštanja mišića, ublažavanja grčeva i kožnih upala, rješavanja zatvora itd.

6. Nosite udlagu tokom noći

Mnogi su ljudi otkrili da nošenje korekcijska udlaga za čukljeve tokom noći smanjuje bol u zglobovima. To pomagalo drži prste razdvojenima i tako smanjuje pritisak. Stoga, nosite ih dok spavate i tako barem malo olakšajte život.

7. Masirajte stopala maslinovim uljem

Masaža stopala jednom ili dva puta na dan dobra je za održavanje fleksibilnosti zglobova na nožnim prstima. Stopala i prste masirajte toplim maslinovim uljem 15 minuta, brzo ćete osjetiti kako se cirkulacija u prstima poboljšava. 

8. Stavite kurkumu na čukljeve

Kapsaicin je glavni sastojak mnogih krema namijenjenih ublažavanju bolova i upala. Taj sastojak nalazi se i u kurkumi. Pomiješajte kurkumu sa malo vode tako da dobijete gustu pastu pa nanesite na čukljeve, zamotajte to nečim i ostavite preko noći.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here