Kako da vježbanjem pobijedite bol u zglobovima: Imamo nekoliko savjeta

Redovni treninzi će povećati pokretljivost zglobova, popraviti raspoloženje i ubrzati metabolizam. Istovremeno, okolni mišići postat će jači, a cijelo tijelo snažnije i vitalnije.

Bol u zglobovima koji je čest pratilac artritisa ne treba da vas odvrati od namjere da se fizički aktivirate i bavite sportom.

Prije nego što počnete sa vježbama, popričajte sa ljekarom. Posavjetujte se koji tip vježbi je idealan za vaše godine i konstituciju.

Pješačenje

Lagani tempo dobar je za sve koji nisu u zavidnoj formi. Već nakon nekoliko sedmica, primijetit ćete mnoge pozitivne promjene. Pješačenje će ojačati srce i pluća, a gustina kostiju postat će veća. Važno je da nabavite udobnu obuću i naoružate se entuzijazmom kako novu naviku ne biste preskočili onda kad vremenski uslovi nisu idealni. Birajte staze koje su zemljane ili gumene (staze za trčanje), a držite se dalje od betona koji ne prija zglobovima.

Plivanje

Plivanje će ubrzati cirkulaciju, a voda će smanjiti pritisak koji težina vrši na zglobove. S druge strane, ona tokom vježbanja pruža otpor, pa je to dobar način da izgradite mišićnu masu. Ako vam je plivanje suviše naporno, počnite sa hodanjem duž plitkog bazena.

Vožnja bicikla

Okretanje pedala i održavanje ravnoteže aktivirat će kukove, koljena i skočne zglobove. U zimskim mjesecima koristite sobni bicikl. Počnite sa kratkom vožnjom od stotinjak metara, pa postepeno povećavajte i kilometražu i tempo.

Joga

Fokusiranje na disanje i pravilno izvođenje pokreta odvući će pažnju sa onog što vas opterećuje (bolni zglobovi). Uz to, joga smanjuje ukočenost i napetost u mišićima i zglobovima. Pa ipak, budite oprezni jer prezahtjevni pokreti mogu pogoršati postojeći problem.

Ples

Opustite se i dozvolite da vas ponese muzika. U zavisnosti od vrste plesa, razlikuje se njegova težina i stepen improvizacije, a vi odaberite ono što vam najviše prija.

PROČITAJTE  Šest pozitivnih djelovanja lubenice na ljudski organizam