Fitness inspiracija: Vježbe koje će vam podići nivo energije

0
229

Mnogo je razloga za pad energije i koncentracije, kao i demotivaciju. Osim brojnih savjeta kako podići nivo energije, jedan je svakako najzdraviji: fizička aktivnost.

Osim što vježbanje utiče na zdravlje cijelog organizma, povećava snagu i balans, fizička aktivnost pozitivno djeluje i na raspoloženje. Pa, ako se desi da jedva ustanete iz kreveta i nemate snage da pregurate dan, predstavljamo vam najbolje vježbe za podizanje energije.

Kako podići nivo energije

#1 Disanje

Duboko, sporo disanje opustiće vaše tijelo i um, a kiseonik će pokrenuti cijelo tijelo. Duboko udišite na nos, dok vam se grudi podižu. Izdišite na usta, brojeći do četiri. Ponovite ovu vježbu četiri puta.

#2 Brzo hodanje

Ništa vas bolje neće razbuditi i razdrmati vam cijelo tijelo od brzog hodanja. Ovo možete praktikovati prilikom odlaska na posao, a ako živite daleko od radnog mkesta, ustanite malo ranije i brzo hodajte pet minuta oko naselja. Ubrzaćete srčani ritam, a tijelo će dobiti neophodan kiseonik potreban za pravilno funkcionisanje. Uz sve to, podići ćete i nivo energije.

#3 Joga

Poza “pas koji gleda dole” idealna je za podizanje nivoa energije. Stanite u raskoračni stav, a neka vam noge budu u širini ramena. Spustite ruke na pod, kao da radite sklek, a zatim se ispravite leđa, dok su vam dlanovi i dalje na podlozi. Ova vježba se ne preporučuje trudnicama, kao ni osobama koje pate od visokog krvnog pritiska ili čestih glavobolja.

#4 Preskakanje konopca

Ovo je najlakši način da odradite kardio trening, a da u isto vrijeme i podignete nivo energije. Sve što vam je potrebno jeste konopac i pet minuta vremena. Preskačite 30 sekundi, pa napravite pauzu od 10. Ponovite tri do četiri puta.

#5 Plešite

Dok se ujutro pripremate za posao, pustite omiljenu pesmu i zaplešite. Pokrenućete cijelo tijelo, podići nivo energije, a bićete i sretniji. Isprobajte!