Evo kada treba da idete na spavanje ako ustajete u 6,30, a kada ako ustajete u 8 ujutro

0
115

U koliko sati treba da odete na spavanje ako želite da se probudite odmorni i puni energije?

Stručnjaci iz britanske kompanije “Hillary” su osmislili kalkulator koji tačno izračunava koliko vam vremena treba za spavanje, u zavisnosti od vremena u koje treba da se probudite sljedećeg jutra.

Stručnak Lucy Askyou objašnjava da dovoljna količina sna može da vam pomogne u postizanju produktivnosti, koncentracije, kogdicije i da utječe na skoro svaki aspekt života.

„Nedostatak sna ima veći utjecaj na vaše zdravlje nego što možda mislite. Ne samo da može utjecati na vaš način funkcionisanja, već može i promijeniti vaš izgled i utjecati na brže starenje kože. Ozbiljniji zdravstveni problemi povezani sa nedovoljnim spavanjem uključuju visok krvni pritisak, dijabetes i srčani udar“, kažu iz kompanije “Hillary”.

Kako biste održali imunološki sistem i budili ste bez osjećaja tromosti ključno je da svom tijelu pružite dovoljno sna. Iako je teško utvrditi tačnu formulu, stručnjaci iz kompanije su osmisli kalkulator koji vam može pomoći da procijenite kada tačno treba da odlazite u krevet.

Kada bi trebalo da idete na spavanje?

  • Ako treba da ustanete 6 ujutru

Trebalo bi da idete u krevet u 20,46; 22.16; 23,46 ili 00,16.

Ako treba da ustanete u 6,30 ujutru

Trebalo bi da idete u krevet u 21,16; 22,46, 00,16 ili 1,46.

Ako treba da ustanete u 7 ujutru

Trebalo bi da idete u krevet u 21,46; 23,16; 00,46 ili 2,16.

Ako treba da ustanete u 7.30 ujutru

Trebalo bi da idete u krevet u 2,16; 23,46; 1,16 ili 2,46.

  • Ako treba da ustanete u 8,30 ujutru

Trebalo bi da idete u krevet u  23.16; 00,46; 2,16 ili 3,46.

  • Ako treba da ustanete u 9 ujutru

Trebalo bi da idete u krevet u 23,46; 1,16; 2,46 ili 4,16.

  • Ako treba da ustanete u 9,30 ujutru

Trebalo bi da idete u krevet u 00,16; 1,46; 3,16 ili 4,46.