Dijeta 4 faze: 12 kilograma manje za 28 dana

0
120

Ova dijeta predstavlja idealni balans povrća, voća, orašastih plodova, sjemenki, ribe i nemasnog mesa.

Zahvaljujući ovakvom načinu ishrane, bogate brojnim hranljivim materijama, maksimalno se sagorijeva salo, ali i sačuva zdravlje do optimalnog nivoa.

Ovaj dijetalni plan ishrane, pored gubitka kilograma, poboljšava rad štitne žlijezde, probavnog trakta i koristan je za zdravlje. Gubi se 12 kilograma za četiri sedmice.

Šta ne smijete jesti?

Mliječni i proizvodi od soje, biljna ulja, sokovi i prerađevine.

Najbolji rezultati dijete postižu se ako jelovnik isplaniramo tako da dnevno unosimo 70 posto biljne hrane i 30 posto proteinskih namirnica.

Faza 1

Odmah uvedite radikalne promjene u jelovnik, a ne postepene. Zaboravite na šećer i ugljikohidrate. Jedite svježe povrće, ali ne i krompir. Jedite malo voća (bobičasto najviše), orašaste plodove i sjemenke, posno meso, domaća jaja i maslinovo ulje. Faza traje dvije sedmice.

Faza 2

Jelovnik ostaje isti, ali počnite da zapisujete apsolutno sve što ste pojeli tokom dana. Izgubit ćete šest kilograma.

aza 3

U ishranu možete da unesete malo mahunarki, integralne žitarice, do dva alkoholna pića sedmice. Ne smijete jesti slatkiše. Ova faza traje dvije sedmice.

Faza 4

Počnite, ako već niste, da vježbate. Jelovnik je kao u fazi tri i nastavite da zapisujete šta ste pojeli.

Primjer jelovnika:

Doručak: kajgana od dva jajeta sa crnim lukom, paprikama, keljom, povrćem i zelenim čajem.

Ručak: Garden salata i jabuka.

Užina: humus sa celerom ili šaka orašastih plodova.

Večera: Grilovano bijelo meso sa brokulom na pari, sa paprikom i salatom od svježeg povrća.