10 osoba podijelilo svoja iskustva: Kako izgubiti kilograme bez velikih promjena

0
132

Čak 45 miliona Amerikanaca svake godine ide na dijetu. Amerikanci troše 33 milijarde dolara svake godine na proizvode za mršavljenje. Imajući na umu da dvije trećine tog društva trenutno pripada grupi koja ima prekomjernu tjelesnu težinu ili je pretilo, nemoguće je ne zapitati se  – pa gdje je pošlo po zlu?

No nisu samo Amerikanci ti koji spas često traže u obećavajućim dijetama. Puno drugačije nije ni na našem području.

Ipak, čini se kako se tajna neuspjeha skriva u činjenici da ljudi imaju tendenciju previše razmišljati, od brojanja kalorija do samookrivljavanja zbog pojedenog komada torte, a zatim dolazi do gubitka motivacije.

Kako se ne biste i vi našli u ovom začaranom krugu, portal Bored Panda je zamolio svoje čitatelje da otkriju vlastite tajne uspješnog mršavljenja, a koje ne zahtijevaju drastične promjene.

1. Pokušajte pratiti uravnoteženu prehranu bogatu voćem i povrćem, ali ako želite krafnu i ona se uklapa u vaš dnevni unos kalorija, pojedite krofnu. Nemojte demonizirati hranu. Saznajte više o prehrani, pijte puno vode i vježbajte.

2. Neka vaš kauč bude mjesto na kojem nije dopušteno jesti. Otkrio sam da kada jedem za trpezarijskim  stolom, iz tanjira i s priborom – puno sam svjesniji onog šta pojedem. Uz to, tako mogu na vrijeme prepoznati znakove sitosti i prestati jesti. Tako sam izgubio više od 50 kilograma u godinu dana.

3. Zaobiđite pokretne stepenice i liftove gdje god idete. Koristite stepenice. Radio sam na šestom spratu kad sam započeo ovaj poduhvat. Morao sam krenuti na posao ranije od uobičajenog samo kako bih bio siguran da ću stići na vrijeme a da se ne preznojim. Izgubio sam 20 kilograma u prvih osam mjeseci, a sada trčim polumaratone više puta godišnje!

4. Prestanite se prisiljavati da idete u teretanu ako je mrzite i pronađite vježbu u kojoj zapravo uživate. Odustala sam od pokušaja uživanja u teretani i pronašla stvari koje zapravo volim raditi! Kakva razlika! Izgubila sam 15 kilograma jednostavnim pronalaženjem tjelovježbi u kojima uživam, kao što su, među ostalima, planinarenje, biciklizam, joga, plivanje i vožnja kajakom. Sada žudim za vježbom i jedva čekam svoj sljedeći trening jer više ništa ne izgleda kao trening!

5. Izbacite gazirana pića, ozbiljno. Odlučio sam se odreći gaziranih pića jer sam ih pio gotovo svaki dan za ručkom. Nakon prve dvije sedmice smršavio sam 5 kilograma!

6. Prekinite kontakt s ljudima koji vas sabotiraju ili pokušavaju spriječiti da napredujete u postizanju cilja. Ako imate 90 kilograma masti i tvrde vam da ste sada premršavi, ne pokušavaju vam pomoći.

7. Hodanje. To je jako podcijenjeno. Svako to može, može se raditi bilo gdje i besplatno je.

8. Počnite piti crnu kafvu umjesto kafe s mlijekom i šećerom ili aromatiziranih napitaka s kafom.

9. Nemojte piti kalorije kroz alkohol i sokove.

10. Pravilo 70%. Odnosno, pojedite 70% obroka. Odmorite se i razgovarajte neko vrijeme, popijte malo vode i malo uživajte u trenutku. Otkrit ćete da vjerovatno više nećete ni biti gladni.