10 namirnica koje svaki muškarac treba jesti za doručak

0
213

Doručak je, kao što je poznato, najvažniji obrok. U zavisnosti šta doručkujete, vaš organizam će raspolati s dovoljno ili nedovoljno energije da pregurate dan.

Potgrebno je da težite da u svoj doručak uključite proteine, željezo kao i dobre masnoće. To će vam pružiti dovoljno energije, a dadatkom specifičnih sastojaka za muškarce, vaš dan će definitvno prštati od energije.

Portal Eat this, not that je napravio spisak:

  1. Paradajz

Svježi paradajz savršen je dodatak sendviču ili omletu.

Osim što osigurava vitamin C i kalij, paradajz je također poznat po visokom udjelu likopena, fitohemijskog antioksidansa povezanog sa smanjenim rizikom od raka prostate.

  1. Dimljeni losos

Losos se može lijepo stopiti s krekerima od cjelovitih žitarica i komadom voća za brz, hranjiv i bogat doručak.

Losos nudi i omega 3 i vitamin D, koji su važni za imunološko zdravlje i sprječavanje upala.

  1. Zobene pahuljice

Zob je lagana i svestrana namirnica za doručak koja nudi 5 grama vlakana po porciji.

Zob je dobro poznata po tome što sadrži topiva vlakna, tip koji doprinosi smanjenju razine kolesterola u krvi, na što bi muškarci trebali biti pažljiviji u kasnijoj dobi bez obzira na razinu aktivnosti ili nasljedni rizik.

  1. Kelj

Ako ne volite kelj u salati, probajte ga pirjati i dodati u omlet.

Kelj je bogat vitaminima A, C i K koji doprinose imunološkom zdravlju i dugotrajnoj zaštiti od bolesti.

Uz to je bogat raznim antioksidantima, od karotenoida do polifenola, koji čuvaju zdravlje očiju i štite tijelo od oštećenja stanica slobodnim radikalima.

  1. Jaja

Jaja su izvrstan izvor visokokvalitetnih bjelančevina od kojih je većina u žumancu, zajedno s 13 drugih esencijalnih hranjivih sastojaka.

Kolin u žumancima uključen je u stanične reakcije, uključujući kontrakcije mišića, dok lutein i zeaksantin čuvaju zdravlje očiju i mozga, čega svi trebaju biti svjesniji kako stare”, kaže Jones.

  1. Pureća salama

Muškarcima je važno da doručkuju dobru količinu proteina, a nekim muškarcima je potreban i obilniji doručak, pogotovo ako tokom jutra imaju i trening.

Pureća kobasica ima znatno manje kalorija i masnoća u odnosu na neke druge kobasice i može biti vrlo zasitna te je izvrsno gorivo za trening.

  1. Maslac od kikirikija

Zdrave masnoće u maslacu od kikirikija mogu vas satima držati sitima, a također mogu održati šećer u krvi stabilnim i spriječiti kasnije prejedanje.

  1. Avokado

Spajanje hljeba od cjelovitih žitarica sa zdravom masnoćom poput avokada izvrstan je doručak jer je hljeb od cjelovitih žitarica bogat vlaknima koja će vas držati sitima, a avokado također ima vlakna i sjajan je za vaše srce. Ili umjesto toga uživajte u avokadu s jajima, u salati ili u zdjelici sa žitaricama.

  1. Grčki jogurt

Grčki jogurt izvrstan je izvor proteina koji vas može držati sitima.

Jogurt je dobar izvor probiotika koji je izvrstan i za zdravlje crijeva, a kalij u grčkom jogurtu također može pomoći u prevenciji povišenog krvnog pritiska.

Dodajte mu orašaste plodove i sjemenke sa svježim bobičastim voćem za kompletan obrok.

  1. Svježi sir

Svježi sir bogat je izvor bjelančevina, što je izvrsno za izgradnju mišića, a kako je prirodno slan, može vam pomoći u obnavljanju elektrolita nakon treninga, piše Eat This, Not That.

Sadrži vitamine kao što su B12 i selen te kalcij, koji održavaju vaše kosti jakima.